Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 23:20 - Искам си дъгата
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.12.2009 12:59


Мотам се мисловно, хабя време и изнервям себе си. Смотан индийски филм, кофти акцент... И смотани реклами, винаги съм ги ненавиждала. Въобще - да, цупя се.
И времето ми се цупи, какво ли щеше да му стане, ако беше спряло да ни дави цяла седмица, не разбрах даже кога съм се преместила в тропиците.
Обмислям да си пусна някоя по-дълбокосъдържателна продукция от предложението на БНТ, а в случая и "Скуби Ду" отговаря на изискването.
Какво ли пък му има на "Скуби Ду"...?! Бау-бау, поне кучето не изживява кризистни фрустрации... Не, че нещо пак ми е криво, да, почти и аз махам с опашка и пускам лиги. Предимно второто.
Дали не е възможно оранжевите рози на десктопа да ми пооправят настроението? Let me take a look.. Nope, still the same way.
А това преди розите? Е, може би има някакъв напредък.
Апф, индийска му работа. Поне от към цветове го докарват приемливо (търпимо). Я, Дъмбо!
Ъ-ъ, поредната световна истина - мразя операторката, ако исках още вднъж да чуя, че "телефонът на абоната е изключен..." едва ли щях пак да звъня. Специално за мен вече трябва да има ново съобщение "Гръмни се, няма да ти вдигне!".
Викам някоя песен да си пусна. Ама, ееей, като казвам "някоя" имам предвид направо да ми лепне на разпльоканата гримаса и воднистото настроение.
Апчихи! Колкото и да си кихам няма да се трогна от себе си.
Не, че сега ми е на сърце да се обяснявам. Просто нищо не ми се прави, т.е. нищо, което в момента има правдоподобен шанс за реализация.
Искам на слънце!
Искам оранжеви дни и оранжевата си хавлия!
Искам и червената си рокля на себе си и цветни усмивки и бонбонено настроение!
Искам една огромна ухилена емотикона да падне върху мен и победоносно да ме отърве от облачните ми мъки.
Искам много много много huggies и между листата на дърветата - кристалносиньото небе, плюшени целувки и захарен памук вместо облаци.

Искам още усмихнати листа и дъждовни капки в косата, но, само, ако после слънцето ще се отразява в тях.
Искам танцуващи макове и слънчеви зайчета, и сапунени балончета, от онези цветните ивеселите, носещи дъгата.
Искам фойерверки сутрин.
Искам си крилете от пух.





Тагове:   обичам,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102517
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив