Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2009 00:58 - Нямам.
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4451 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2009 12:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"...би се стопил от свян и детински страх преди да се реши да продума - за какво? За топлината на леглото, за почти детинската му скръб, че го бе пренебрегнала, за тъмната, властна, сладостно пареща мъка, в която гореше младото му тяло, за несъзнателната му нужда за никога неполучени и непочувствани нежности и милувки. Стоян не знаеше как да нарече с най-хубави думи всичко това и оставаше само тъжната му незадоволеност..."
Из "Железният светилник", Димитър Талев

Дори не зная защо го публикувах. Просто ме грабна още в момента, в който го прочетох за пръв път и сега реших да го постна тук. Просто ми харесва.

И просто... ще е така отсега нататък - ще се задоволявам с мъничките бисери, онези, които дните откъсват и подхвърлят на хора като мен. И ще ми стигат, защото трябва да компенсирам и уравновеся брилянтите на досегашното.
Снощи исках да заспя с шума на дъжда. Пожелавах си натежели, стъпкващи праха капки. И бях спокойна макар неполучила ги.

Within Temptation - Memories


In this world you tried,
Not leaving me alone behind.
There"s no other way,
I pray to the gods let him stay.
The memories ease the pain inside,
And now I know why.

All of my memories keep you near.
In silent moments,
Imagine you being here.
All of my memories keep you near,
In silent whispers, silent tears

Made me promise I"d try,
To find my way back in this life.
Hope there is a way,
To give me a sign you"re okay.
Reminds me again it"s worth it all,
So I can go home.

All of my memories keep you near.
In silent moments,
Imagine you being here.
All of my memories keep you near.
In silent whispers, silent tears.

Together in all these memories,
I see your smile.
All of the memories I hold dear.
Darling you know I"ll love you,
Til the end of time.

All of my memories keep you near
In silent moments,
Imagine you being here.
All of my memories keep you near,
In silent whispers, silent tears.

All of my memories...





Тагове:   буря,   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102381
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив