Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 00:30 - Мрънкащо за сладки сънища :)
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1017 Коментари: 0 Гласове:
0



Идеята за съществуване на малката ми бърлога т.е. това блогче беше да има място където без угризения и опасения да мрънкам, да се хиля, да няма нужда да се оправдавам, въобще всичко това би било възможно, ако няма никакви предпоставки, издаващи великата ми самоличност. Някак имаше прекалено много глупости, които вдигаха врява и смущаваха крехкия баланс на така и така преходното ми съществуване. По-простичко казано в главата ми винаги е нещо средно между кошер на оси в размножителен период и ферма за кокошки преди Великден. Пълната анархия ме превръща в най-нелогичния човек, който познавам, ако въобще мога да твърдя, че има някакви наченки на самопознание. Имах нужда да дам воля на емоции, които не само не съм признавала, по-скоро съм опитвала да отрека и да замажа собственото си зорко око. Не, че с това се гордея, но, хей, това още си ми е моят си полу-таен блог, в който аз съм абсолютен диктатор, дам мое си концлагерче пък. (angel) Възражения?! И аз така си мислех... И преди Св. Админ да ми е изтрил блога поради фашистки подкокуросвания, с чиста съвест (и подсъзнание!) казвам, че няма начин който и да е да таи всичко в себе си вечно :) Това си е нелепо... Почти колкото в продължение на 4 месеца първото, което чувам сутрин да е "I don"t wanna work today..." и пак да ставам в неуточнено, но пак нелегалнорано за моите представи време на денонощието, ако съдим умилително-заспиващото ми изражение - на нощенощието. После, както и малко сега, говоря с някакви нефиксирани етологични единици, т.е. не знам на кой полюс съм. Хубавата новина е, че няма да си губя времето в лутане в youtube за подходящо видео, защото само 1 клип ми е в замъгленото от грозната премигваща реклама в дясно съзнание.

You"ve got me dancin" and cryin"
Rollin" and flying
Love don"t let me go
You got me drownin" in a river
Cold and in fever
Love don"t let me go
Don"t let me gooooooooooo......
You got me dancin"




Тагове:   мрън,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102536
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив