Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2009 23:33 - Just smiling :)
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3887 Коментари: 0 Гласове:
0



Времето все не ми стига... Дали си лягам прекалено късно не зная, но и не отчитам, че ставам прекалено не-на-време. Въпросът е, че винаги закъснявам за някъде, все бързам, забравям нещо, но бързането ми е до толкова привидно, че да не разберат околните до колко шавам едва от мързел, как лежерно се протягам честичко и, че второто, което прегръщам със сила на бяла мечка е възглавницата ми. Възможно ли е млада човечка като мен да е такъв търтей? Мняя и по-лошо може да е... вероятно. Аз обаче въобще не страдам от това си всъщност състояние на духа, напротив, възползвам се от него. И макар за легендарния ми мързел да може да се говори още дълго, аз не смятам да го правя. Колко жалко...

И понеже си има теория за мислите на всеки познат, които препускат из дебрите на мозъчната му пропаст, мен конспирацията също не ме пропуска. А, не, че има нещо особено за криене, обичайното - песен, бисквитка, песен, песен, шоколад... Туй то. Е те сега вече си увенчах собствения имидж на възпълен шоколадопристрастен нищоправец или по-лекия вариант - Бисквитеното чудовище от "Улица Сезам". Но, драги ми смехурко, трябва да отбележа, че си далеч от истината. Ахам. Пролетта и мен провокира да надникна в светлите страни на гардероба си, обетованата земя т.е. летните дрехи. Иии розовата туника, ии зелените къси панталонки, дам, още ставам... Таа, мисълта ми беше, че наближаващото лято събужда чисто женския кокетен стремеж да се изглежда от добре, по-добре (което мен целогодишно ме държи) => май тайм хес кам.

И след всичките изприказвани рекордни безсмислици просто ще постна произволна песен от уинамп.

 

D’accord, il existait d’autres faзons de se quitter
Quelques йclats de verres auraient peut кtre pu nous aider
Dans ce silence amer, j’ai dйcidй de pardonner
Les erreurs qu’on peut faire а trop s’aimer
D’accord la petite fille en moi souvent te rйclamait
Presque comme une mиre, tu me bordais, me protйgeais
Je t’ai volй ce sang qu’on n’aurait pas dы partager
A bout de mots, de rкves je vais crier

Je t’aime, je t’aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinйma
Je t’aime, je t’aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme зa

D’accord je t’ai confiй tous mes sourires, tous mes secrets
Mкme ceux, dont seul un frиre est le gardien inavouй
Dans cette maison de pierre,
Satan nous regardait danser
J’ai tant voulu la guerre de corps qui se faisaient la paix

Je t’aime, je t’aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinйma
Je t’aime, je t’aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme зa

Je t"aime, je t"aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinema
Je t"aime, je t"aime, je t"aime, je t"aime, je t"aime, je t"aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme зa






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102507
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив