Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2009 22:37 - Пролетни странности
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
0



Краката ме болят, но какво от това, нали бях с пола... Всъщност е странно, а може би не, че ме вълнува, някак си провокира свежа наивна усмивка и много радва. Все пак е пролет. Обичам да е пролет, по женски и неразбираемо обичам с готини обувки и достатъчно къса пола да правя чаровни крачки под цъфналите дървета. И дори уморително, пак ме усмихва да се прибирам след 6 часово шляене. Зная, че не съм пораснала, вятърничеви паяжини се размотават под новата ми прическа. Но и повърхностното не ме прави щастлива, значи имам шанс... На една стена видях нарисуван чадър и се замислих колко е забавно да минавам между капките... И да си тананикам тази песен. Отново има чувството, че "нещата" ""се подреждат"" - клишета, които никак не ми се нравят, нооо тактично ги споменавам, защото май са си на място сега. През повечето време "нямам идея" и то съвсем буквално, усещам се отнесена, биологичният ми часовник губи ритъм, прозявам се умствено, или пък не. Ухилено разтварям ръце за още усмивки, защото, както казвам аз, съм изключително любвеобилно животинче. Е, както казват те съм и мазохист, но това нищо не променя, всички сме мазохисти в различна степен, а аз със същите готини обувки танцувам върху вчерашната си болка в ритъма на днешната оранжева песен. И с огледален поглед отразявам чуждото небе и виждам своето в погледа срещу мен. И алеите вият хоризонта и ми подаряват шума на листата си с розова панделка.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102380
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив