Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2009 18:52 - Уееел...
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3862 Коментари: 0 Гласове:
0



Не мога да повярвам, че пак се очертава дъжд. Всъщност от 15 минути не мога да го повярвам и все още не е заваляло => има лъч светлина за вечерта ми. Всъщност този лъч идва от малко по-различно слънце, ама както върви току-виж имало тазвечершно затъмнение. Хубавото е, че чк току-що се сетих, че съм можела да спя поне още час, което, поради неопреодолимия ми мързел  не съм в състояние дори да осмисля. Пък добре, че е мързела, за да не се напрягам с мозъчна дейност, която евентуално би благоприятствала главоболието ми. Казват, че сънят бил здраве... Да, бе! Легнах си в съвсем здравеопазено състояние и се събуждам с поглед на гладно зомби и рефлекси на новоизклюпена костенурка... Явно няма да завърша тоз пост.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102567
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив