Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2009 11:36 - Усмихнатото ми днес :)
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 521 Коментари: 0 Гласове:
0



Хитът и изненадата на днешния ми ден - часът на ставане доброволно. Ококорих се още в 9, но чак след 30 скъпоценни минути, няколко страдалчески мимики и 2-3 завивания през глава се реших на тази важна крачка, а именно да дам старт на деня си. Не, че за 2 часа съм свършила кой знае какво, даже още с известна сънливост примигвам чаровно на парцали. Равносметката за тудей до момента са почти изтощена батерия на плейъра и задоволително количество нарисувани цветчета по ноктите ми (като в доброто старо време, ех, креативност). И още слушам неадекватната песен, която снощи си припомних. Неадекватна е, не защото е кофти, напротив, феноменална е, но не ми се връзва на днешното настроение, което мога да квалифицирам като безвъзвратно ухилено :) със спасителна доза непукизъм. Харесвам се такава.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102516
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив