Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 23:10 - Асоциации
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4198 Коментари: 2 Гласове:
0



Има странно поверие, че рождената дата на всяка жена, но през март месец разкрива нейния характер чрез времето. Т.е. аз съм роденана 19ти (август) и 19ти март отговаря на моя характер. Уляля! Само за протокола - днес 2 пъти валя сняг, между тях валя дъжд в изключително променливи количества, пече слънце, силно, бледо, духа вятър, беше студено и топло. През повечето време небето се беше разделило на 2 части, сякаш точно над мен: едната тъмна и зловеща, с черно-сиво-сини пъплещи облачища, а другата ясна, светлосиня, тук-таме с по някое белезникаво палаво облаче за разнообразие. С една дума всички основни и межднни сезони се изредиха по 3 пъти. Е, какво да си кривя душата, такава съм си. С оранжево ухилено ококорено изражение си признавам, че понякога се убеждавам сама в сремежа си (!) към шизофренични пристъпи. Бла, това прозвуча... шокиращио. Мнем, нормална съм си (вероятно... ), просто шашавите дни са ми в повече на последък.
Преди няколко минути пък попаднах на много готино врабче. Ахам, врабченце, голям талант, голям глас, голямо излъчване, стана ми идол. А като споменах идол... Да кажем, че ще ми стане по-голям любимец от телевизионните предпожения за такива. То такова емоционално изпълнение, просълзих се чак, бре! *подсмърч*

Не бидейки най-окриления от късмет жител на скромната ни галактика, оставам без крехката възможност да постна железни доказателства за изплямпаното горе ;)
Гууд найт, найс ту толк ту ю *усмиф*



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - аз съм днес :)))
20.03.2009 09:48
времето за сега хич не е зле :)
цитирай
2. silverflame - (=
20.03.2009 20:35
Ха, завси от къде си, чух, че в много градове е валяло сняг ;) Поздрави все пак :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102547
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив