Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2009 23:06 - Късно включване
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 706 Коментари: 2 Гласове:
0



Вярно е, че отдавна не бях писала, обаче ей сега просто нещо ми захапа съзнанието и не пуска, бе. Просто минавам да си кажа каквото ми е на сърце, а именно: поговорката "не плюй в стария кладенец преди да си изкопал нов" е покъртително вярна, повярвайте ми... Ама то чак плашещо вярна, чак тръпки ме побиват като си помисля за целия интелект на нашата свидна нацийка, който е убеден, че ще прокопса в райския запад, където не стига, че хората те чакат с отворени обятия, ами и не ти плащат, за да работиш, а те работят, за да ти плащат. Мдааа... И мармота все още си завива марципанчето... Ениуей, ще го кажа с възможно най-малко думи.
Престанете да се гаврите с родината си, меркантилни, извратени ненаситници! Как на всички много им знаят устите преди да заминат, после мистериозно смекчават тона?! Боже, помилуй, не е защото 5звездните хотели с екваториална растителност и хавайки сервиращи им коктейли в чест на присъствието всъщност са си чисто и просто.. оазис, направо локва са си. Нямам нищо против реализиралите се, тяхна си работа, но е низко да се гаври страната, която ги е образовала, най-малкото. Въпросът е, че дори цъфнали и вързали в друга държава пак е неморално да говорят гадости за България. А още повече, когато се връщат с подвити опашчици.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз от една година не съм ходил в кенефа
25.02.2009 23:11
и си ми е много добре. Отначало не искаха да ме вчемат на работа, защото съм българин, а те наемаха кубинци и еквадорци. После се уредих обаче и живота ми е песен :-) Гний си в нужника, след като си толкова малоумен!
цитирай
2. silverflame - Не, че ме интересува сагата на жи...
25.02.2009 23:26
Не, че ме интересува сагата на живота ти, но пък настоявам да ми говориш в женски род. Пей си песента пред тези, които подценяват произхода ти, умнико.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102376
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив