Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2009 19:27 - ^^
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3763 Коментари: 0 Гласове:
0



Гууд ийвнинг, лейдис ен джентълмен, понеже в последните 24 (че и малко повечко) часа моята свидна персона шпреха, яде, къпе се, спи, върви и пуска лиги на английски, същата Тя реши да довърши започнатото (от друга гледна точка да "довърши" себе си) и в края на крайщата да натъпче някое английско четиво под кестенявата окраска на главата си. И в този съвършенотържествен момент едно творение на Даниел Стийл лежерно се протяга на 10 см източно от лявата ми ръка и гъделичка нетърпението ми. Нях-нях-нях! Една злокобна усмивка се прокрадва, ще я сдъвча тая книжка, само дето още няколко ме чакат и за жалост не са точно-това-за-което-давам-мило-и-драго-да-прчета т.е. далечни от обширните ми интереси залагалки.
Дрънкам ли дрънкам... Замнавам да поглъщам английска реч, само се чудя коя песен да постна... Аха!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102561
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив