Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 22:53 - Промяна?!
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4019 Коментари: 0 Гласове:
0



Хелоу. Не съм писала от 13 дни, хаха фаталното число, което обаче в комбинация с петък този месец не ми донесе нищо фатално, даже напротив *усмиф*
Колко бързо се променя всичко... Гледам свои снимки от преди няколко години, толкова детско изглежда всичко на тях. Аз, останалите, местата, израженията ни, не е възможно да съм се променила така за толкова кратно време. Или на мен промняната ми се вижда голяма, или времто въобще не е малко. Или и двете. Без да съм осъзнавала животът е бил по-лесен. Помня, че се тормозех за гримове, къде да отида, с кого да изляза и това за определен период беше целия ми живот. Е, значи промяната е положителна. От друга страна това ме е правило щастлива, хм, което не значи, че сега не съм. Е, значи сега по-стойностни неща ме усмхват => пак положителна промяна... Или? Не мога да направя каквото и да е заключение. Просто виждам едно дете, което се гонеше по центъра и разяваше дълга до кръста коса, надничаше предпазливо в света на "големите" и уплашено изчезваше зад ъгъла. А и сега ми се иска да мога да се скрия зад някой въображаем ъгъл.
Но всеки сам гради живота си, ден след ден, прашинка по прашинка. И все още по детски присвивам устни в недоумение защо хората са толкова зли. Ха, не звучи ли инфантилно... Женска версия на Малкия Принц? Или прекалено жестоко-реалистично, за да си го признаем всички. Или пък не... Уатевър. Просто осъзнавам, че искам същото, което съм искала и тогава. И това по някакъв начин ми харесва.

И тази песен ми харесва, макар да няма ни най-малка връзка.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102375
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив