Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2009 23:36 - Просто убивам времето за сън.
Автор: silverflame Категория: Лични дневници   
Прочетен: 533 Коментари: 0 Гласове:
0



Говорите ли си сами? Аз си проговарям от време на време, без паника, нямам раздвоение на личността. Ама то проблемът не е в самото говорене, а в съдържанието. Върви си рано сутринта в тъмното някаква до вас и тъкмо се успокоявате, че е жена - безвредна е, та чувате "всеки атом излъчва определено количество топлина наречено квант...", че това малък стрес ли си е? Точно така си се представям аз утре сутринта, леко притичваща, защото винаги закъснявам, но със стил - дълги ботуши на токчета, поне да съм красива в сутрeшната си драма.
Понеже деня го изкарах на батерии, почти без сън, както обикновено, реших да се разсънвам с музика и то какво стана, цял ден 3 основни песни и трите от стил, който по принцип не е основен за плейлиста ми. Не, не е чалгата, не ме е ухапала чучулигата още.
Даже не знам за какво драскам, компа забива, защото тунайт десктопа е покрит с всевъзможна музика, една песен я чакъля от известно време и най-накрая съдбата беше така добра да ми я предостави (thanx to my colleague). Най-най-накрая обаче съм твърдо решена да завърша 18 часовото си будуване с балади, ако не друго да спя спокойно.
И сега да ме пита човек, защо, аджеба, още не си с легнала? Пък да търся после теории за това...
Ето нещо сънено и да се свършва.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: silverflame
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102570
Постинги: 46
Коментари: 57
Гласове: 548
Архив